torsdag 1. november 2012

Kurs med Yasmin i helga!


I helga var jeg på scrappetreff i Tingvoll. Lørdag hadde vi besøk av Yasmin som holdt kurs i LO og mini-album. Jeg var med på det siste. Kjmpegøy! Hun hadde med seg Gelate og Mist fra Art Anthology. IN LOVE !!! Gelate og litt mist ble kjøpt inn.
Alle flater ble malt med Gelate. Ark fra Prima. Hadde på litt glitter på hjertet når jeg kom hjem.


Ville bruke bilder fra hagen til mamma. Den er kjempefin!!! Her brukt Gelate på stensil og fugl. Laget vimpel til bilde og en vanlig binders som dekor.


Her brukte jeg mist på et ark med blank embossing. Ble skikkelig stilig. Mist på sløyfen også.


Her ble det lagt en papirblonde på før bilde. Mist på Prima knapp. Litt Gelate på rosene for å få glitter.


Her err en annen bit av tagen med Gelate på stensil.


Denne siden ble enkels pyntet med utklippet sommerfugler.


Dette motivet på Prima arket var så pent at det ble pyntet med en utklippet rose og sommerfugl!


En filmremse fra Tim Holtz festet på spissen. Prima blomster over.


Her brukte jeg en halv billett bak foto pluss to blomster og et blad.


Baksiden pyntet jeg hjemme på mandag! Papirblonde bak foto. Filmremse her også. Knapp med bomull snor.
Takk til Yasmin for et kjempe morro kurs. Vi holdt på i hele fire timer. Og da var jeg ikke ferdig med siste side!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar