fredag 29. november 2013

Scrapomanias novemberkit



Endelig etter litt datatrøbbel, fikk jeg lagt inn bildet av den ene av to jeg laget av kitet. Her har jeg brukt den innerste esken og fem av de løse eskene. Dekt eskene med ulike mønsterark utvendig og inni. Alle kantene fikk rød sikk sakk bånd.


Satt en eske oppå til batteriet. Laget en luke av papir. Pyntet den med et julemotiv. Prima treramme rundt. Rammen og svirlen har fått embossing pulver fra Stampendous. Var innom Mester grønn og kjøpte passende julepynt. En gyngehest fikk plass på toppen.


Kjøpte også en engel som jeg satt på kanten. Bak på veggen en metallpynt som også fikk embosset seg :) TH lykten hengte jeg i en metalltråd. En av glassflaskene fikk embossingpulver inni. Limte en stjerne oppå.


I denne flasken hadde jeg snømasse på korken. Pyntet juletreet med grønt glitter og en stjerne i toppen.


Den minste esken fikk en pyntet bruskork jeg hadde liggende. Brukte foten på juletreet bak, slik at den sto opp.


Hovedmotivet fikk en grønn nisse fra Mester grønn. Sprayet treet med den grønne sprayen i settet. Fikk røde julekuler til pynt.Snøstjernen er en diecut som fikk lim og glassglitter. Snømasse i bunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar