mandag 9. september 2013

Mixed media bilde med Prima paper doll


Sist uke har jeg holdt på med dette bildet. Det er en 20x20 cm deep edge ramme.

Dekte først hele fronten med remser av papir fra Prima Life time. (Fra september kitet fra Scrapomania) Papiret limte jeg med Mod podge lim. Etter det dro jeg over hele med et tynt lag med gesso. Ulike stensiler brukt med molding pasta i hvit og til slutt med en blanding med aqryl maling.

Fra premien som jeg vant med agustkitet, klippet jeg ut blomsten i nederste høyre hjørne. Der var det også med to små ark med vimpler som jeg limte i øverste venstre hjørne. Bokstavene er et gammelt sett jeg hadde liggende. Fikk litt brunt på kantene. Satte Prima dokka på 3D puter. hun fikk en Prima blomster på hårbåndet.
Perlelenke som er kjøpt hos Lystrup Fargehandel her i Krisitnasund. De har veldig mye fine bling lenker nå :)


Brukte Prima stensil og farget molding pasta på alle kantene.

2 kommentarer: