tirsdag 25. september 2012

Hvit fystikkeske.


Tredje esken jeg pyntet på søndag. Brukt hvit bazill underst. Limt på notepapir fra Panduro, bølgepapp malt med hvit Gesso. Englene kommer fra en serviett som jeg limte på akvarell ark. Klippet ut med bølgesaks og malt i kantene med Gesso. Pyntet med gas, en liten tag fra Magnoliadies og knapper med bomullstråd.
Skrev ut tekst på Dymo,men ser jeg skulle brukt noe lysere. MS kantpunsh under.


På andre siden brukt det samme, men her brukt en flat papirblomst med charm fra www.korthobby.no

3 kommentarer:

  1. Disse var jo bare skjønne! :-) Skal på treff i helga, kanskje jeg skal få begynt på jula jeg også:-)

    SvarSlett
  2. Denne var nydelig, det samme med de andre fyrstikkeskene dine :)

    Klem

    SvarSlett
  3. så smukt pyntet æsker med så nydelige detaljer
    knus Pia

    SvarSlett