fredag 11. mai 2012

Min første eksplosjonsboks!


Fikk bestilling på en eksplosjonsboks til konfirmant Ane. I og med at jeg tok den uten flere "lag" var den relativ rask å lage :-) Tok gammelrosa basill og laget den i str: 7x7x11,5. Pyntet med rosa mønstret ark (husker ikke merket). Pyntet med papirrose, utklippet sommerfugler og metallpynt fra http://www.korthobby.no/
Punch fra MS. "ANE" ble stemplet med Prima bokstavstempel.


Rundt kantene laget jeg en bord med MS punchen og surret en sløyfe rundt. Sommerfugl med bling til "hale".



Tekst fra Kort og Godt. Prima pynt.


Stempel fra Kort og godt stempelplate. Bling i hjørner.

                                                 

Stempel fra Kort og godt med blingpynt


Slik ser boksen ut når lokket er tatt av. Sommerfuglene er festet på stive plastremser, slik at de ser ut som de flyr. Ble en enslig turkis blomster, og ser at jeg kunne brukt flere :-)


Innsiden på flappene: Pyntet med blomster. Metallpynt fra Kort Hobby. Teksten fra Kort og godt.


Stempel fra Tim Holtz. Hatt på litt rosa perlemor.


Laget en ring til å ha pengegaven i.
Mitt lengste innlegg så langt i min bloggtid. HURRA!!!!

2 kommentarer:

  1. hei Nora.Kjempefin blogg du har,og så flink du er.
    Masse fine kort.
    Hilsen Nina(din gamle nabo)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Nina! Kjekt å høre fra deg. Har du blogg? Send meg adressen på mobil om du har. Ha en fin 17.mai!

      Slett