mandag 9. januar 2012

Kort til ektepar på 75 år.


Bestillingskort. De ville ha et stilig kort for et fargerikt par. Brukt Fiskars sjablonger til form. Dette er et staffelikort. Rundt det fremmerste hjertet har jeg brukt mønstersaks. Rød/rosa Bazzill ark som base. Mønsterark fra MF tror jeg. Rose bånd er sydd på for hånd. Hjerte dies fra Nelli Snellen. Motiv fra PC. Blomster dies fra Magnolia. Perle brad fra Wiff of Joy.






Inni kortet en gratulasjons tekst fra Kort og godt. Bak tekst felt for egen notat. Pyntet med svirler fra Kort og godt.








Giverne ville ha tekst med "verdens beste venner" på. Det ble skrevet for hånd. Tekst stempel fra Stempelglede.



3 kommentarer:

  1. Hei Nora!
    Herlig bryllupskort du har laget!
    Takk for hyggelig komentar i bloggen min! Har ikke sett på blogger på en evighet, så nå er det på tide å lage kort å se på blogger for å få inspirasjon igjen!
    Har låvet Wenche å ha kurs i steam-punc på frei hvis jeg kommer. Tror jeg kommer! Det er helgen når vinterferien starter. Men satser på at det ikke dukker opp ferieplaner den helgen!
    Klem fra Lisen

    SvarSlett
  2. Lekkert bryllupskort du har laget.Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.I år har jeg frihelg når det er treff på Frei,så jeg har meldt meg på.Gleder meg til det for det har ikke vært så mye kortlaging i det siste pga.vi har pusset opp kjøkken ,gang og et pikerom.Nå er det nytt bad som står for tur.

    Torill

    SvarSlett
  3. Nydelig bryllupskort dette Nora. Takk for sist forresten, flott helg vi hadde i Rensvik. Jeg er nå sykemeldt, ble det på mandagen etter treffet. Har så vondt i hendene, albuer, skuldre, hofter og knær. Har vært på rtg. Legen mener det kan være polyartrose ( slitasjegikt ). Får vel svar over helga på blodprøver og div. Ellers så går dagene til litt scrapping, men hendene vil som sagt ikke være med, så det blir slitsomt. Ha en fortsatt fin helg.

    Klem fra Sissel ;-)

    SvarSlett