lørdag 17. desember 2011

Endelig tilbake!

Etter fire uker treningsleir i Valldal, er jeg endelig tilbake til Kristiansund :-) Det har vært kjekt inni der, ikke missforstå!! Har lært masse om forskjellige treningsformer som kan bli mine favoritter etterhvert. Mye om lover og regler i NAV og mye om konthold. Det gode norske med magre produkter, lite sukker og fedt og mye grovt grønnsaker. Har gått ned noen kilo allerede. JIPPI for det. Inne på Muritunet har de verdens beste aktivitetsstue. Hadde et lite kurs/demo av pakkelapper. Skal si de gamle skjeptiske damene ble ivrige. Hadde med meg skrappe utstyr som jeg hadde på rommet. Så det ble noen julekort og alle ble solgt!! Så legger de ut etter hvert.

Dette er et staffelikort med motiv jeg malte før jeg dro. Enkelt. Farget med Prisma colors. Pyntet med twine i brun/hvit, blonde og linband med God jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar